svētdiena, 2014. gada 23. februāris


Ir pagājusi vairāk kā nedēļa kopš esmu šeit, ja atceras visu, kas ir noticis, liekas, ka gads.:)) Liekas, ka laiks skrien nemanot, tāpēc, jā, nepaspēsiet attapties, kad es jau atkal būšu klāt! :* :D

Šoreiz ne esejas tipa savārstījums ar dažiem paragrāfiem par šo un to! )


Pirmā ERASMUS ballīte pagāja labāk kā gaidīju. Zinādama, ka Šveicē nav pat ne uz pusi tik traku ballīšu kā Latvijā, domāju, ka būs galīgi garām, bet nē, mana kļūda! :) Skola uzsauca aliņus un šotus- laikam labākā skola pasaulē, ne? Iepazināmies viens ar otru daudz labāk, iepzinām arī citus ''neERASMUSIEŠUS", protams, neiztikt bez standarta stulbumiem, divdomīgam frāzēm, ķircināšanu, neapdomīgi izmesties solījumiem, kuru tagad jāpilda! :D  Runājot ar kādu no vietējiem, pirmais, ko viņš teica, ka pateicu ka esmu no Latvijas "Oh your hockey team beat ours"( tava hokeja komanda uzveica mūsējos). Tas bija nenormāls prieks, tā es arī tur stāvēju un ar milzīgu devu lepnuma un pašpārliecinātības teicu "Yeah thats us :D" (Jā, tie esam mēs ) Tad pāris minūtes apmainījāmies ar frāzēm cik šīs abas komandas ir neapstrīdami spēcīgas. Neiztika, protams, bez ierastā feila- viņš man prasīja vai pazīstu tādu "Doguviš, Dogovič ", kurš spēlē Ženēvā. Sākumā galīgi nesapratu par ko iet runa, teicu nē, līdz burtiski pēc sekundes simtdaļas sapratu, ka viņš domāja Daugaviņu, tad es viņu momentā izlaboju un smējāmies viens par otru. 

Viss gāja tik labi, ka tikai nākošajā dienā visu pārrunājot, atskārtām, ka kluba nebija mūzikas vispār! :DCik skumji ir tas?! :D Šveicei laikam vēl daudz jāmācās kā rīkot ballītes! :D P.S. Šeit pat radās biznesa ideja uzbliezt klubu Šveicē ar nosaukumu "Latvian style" (Latviešu stilā) un ar sloganu "That's how it should be done! ":D (Tā tas ir jādara)

 

 

Neliels novērojums- Šeit ĻOTI daudzi cilvēki tramvajā lasa avīzes (biznesa, politikas, finanses), kuras par velti starp citu ir iespēja dabū gandrīz uz katras ielas stūra, kā arī tramvajos. Ja Latvijā es esmu pieradusi redzēt, ka visi klausās mūziku, vai kaut ko izmisīgi meklē telefonos, tad šeit visi cītīgi lasa avīzes, tad nu es tā domāju, varbūt tā arī ir Šveices veiksmes atslēga- intelektuāla sabiedrība, patstāvīga attīstība. ( Lai izvairītos no pārpratumiem, ar šo es nekādā gadījumā nedomāju, ka , piemēram, Latvijā sabiedrība nav intelektuāla, vienkārši cilvēki iznieko brīvo laiku degradācijai(savā ziņā, bet ne viennozīmīgi)) Labi, šis ir ļoti diskutējams jautājums, pieļauju, ka kādā no ballītēm mēs ar Fantastic 4 paspēsim par šo tēmu parunāt! :D

 

Šeit ir tika labi un kvalitatīvi ceļi, ka cilvēki brauc kā monstri! :D Un ar to es nedomāju lielu ātrumu un jautrību, bet gan tādas dīvainības un stulbumus, kā izņemt līkumu, pārbraukt pāri guļošajam policistam utt gandrīz vispār nepiebremzējot, labākajā gadījumā ar 3. ātrumu! :D Autobusu šoferi laikam vienīgie ir nedaudz apdomīgāki šajā jomā! :D

 

Noskaidroju, ka šogad man lielas gavēnis sākas 25 februārī. Neēdīšu atkal gaļu, bet neuztraucieties, joprojām ne esmu kļuvusi fanātiski reliģioza- attīrīšu organismu un visas pārējās vecās blēņas! :) Tikai šoreiz tas būs daudz vieglāk izdarāms, jo mammucis neceps garšīgākās vistiņas pasaulē, un veikalos gaļa noteikti nav iekārojamākais produkts! (cenas ir astronomiskas! :)) Tātad, apvienojam labo ar lietderīgo! :D

 

Cilvēki, paskaidrojiet, lūdzu, kā tas ir iespējams:

Lekcijas mums beidzās 21.30, ātri skrējām uz tramvaju, kas aizvedīs uz Francijas robežu, kur pēdējais autobuss ir 22.20 (knapi var paspēt), kas nogādās mūs mājās. Priecīgas iekāpām autiņa, ka visu paspējām, nebūs jāčāpo ar kājām, klausījāmies mūziku un pabraucām kādas 3 pieturas garām savai pieturai!! VNK KAA?! :D Ar kājām sanāca čapot tā vai tā! :D

Vispār vēl nav bijusi ne viena diena, kad kaut kas nebūtu  nogājis greizi! :D Mēs esam pasākušas skriet uz transportu, reizēm pat uz skolu, jo vienmēr , lai cik agri mēs pieceltos, sanāk kavēt! :D Tā kā, te viss ir kalnains, tad ir jautri skriet kalnā( skola atrodas nelielā kalniņā :D ) , tātad, kurš teica, ka man nepatīk skriet?! :D Es sāku to iemīlēt1 :D Un, šķiet, ak līdz skolas beigām būšu spējīga noskriet maratonu! :D (Ja nopietni, tad domāju, ka pus maratonu toč! :D )

 

Vakar bija "neliela" ballīte:) Secinājums- tomēr arī Šveicē ir labas vietas , kur ballējās līdz rītam, secinājums nr. 2- Meksikāņi TIIIIIIKKKK labi dejo. Pieļauju, ka līdz skolas beigām būšu profesionāla bačatas dejotāja! :DP.S. Ja Latvieši iedzerot runā par politiku un tā, tad Meksikāni par reliģiju, haha. P.S.S. Smieklīgi skatīties kā cilvēki melo acīs skatoties un pārliecinoši sakot, ka viņiem garšo Rigas balzāms! :D

 

Dzīvokļa biedram vajadzēja nedēļu, lai saņemtos un uzaicinātu mūs ārā, viņa draugam vajadzēja 10 min(nepārspīlēju), lai uzaicinātu mūs pusdienās! )

 

Tik dīvaini, ka lielveikali svētdienās ir slēgti, un kursē tikai 1 veida transports, tas pats ar pusstundas intervālu.
 
Un ,kā ierasts dažas bildītes:
Nav ne jausmas, kas tas par veidojumu- vajadzēja vnk bildi! :D


Iritas Mākslinieciskais foto! :D:D

Ceru, ka jums bija tik pat saulaina un skaista diena kā mums! :))
 
Bučuki!
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru